Cvičení pro pevný zadeček

Cvičení pro pevný zadeček
Květen 2 22:30 2016 Eva Tisk článku

Toužíte po pevném zadečku? Chcete se pořádně připravit na léto?

Samozřejmě, která dívka by netoužila po pevném zadečku. Ještě stále si jej můžete do začátku léta zpevnit. Stačí pravidelně cvičit speciální sestavu pro pevný zadeček.

Postupujte dle jednotlivých cviků. Pro začátek stačí přibližně 5 krát vše zopakovat.

1. Zanožování v klekuZanožování v kleku
Klekněte si a opřete se o ruce. Poté zvedněte jednu nohu nahoru a vracejte zpět do polohy, kde je stehno vodorovně se zemí. Záda držte rovně. Toto cvičení opakujte jednou nohou přibližně 20 krát. Pak nohy vyměňte. Poté si dopřejte minutovou přestávku.


2. MostMost

Lehněte si na zem. Kolena ohněte do pravého úhlu a nazvedávejte svůj zadeček. Opakujte přibližně 20 krát. Poté si dopřejte minutovou přestávku.
STEP-UP


3. Step-up

Ke cvičení Vám postačí nějaká vyvýšená plošina (lavička, bedna,..). Začněte tak, že položíte jednu nohu na plošinu a druhou nohu (koleno) zvednete, co nejvýše. Sestoupíte dolů a opakujete ve svižném tempu optimálně 5 minut. Poté si dopřejte minutovou přestávku.


4. Výpady vzad

Postavte se rovně. Poté předsuňte jednu nohu a současně proveďte dřep na zadní noze. Koleno u přední nohy se nesmí dostat před špičku. Opakujte přibližně 20 krát na střídačku. Poté si dejte minutovou přestávku. Výpady vzad

  Kategorie:

Komentáře rss

Přidat komentář

0 komentářů

Nebyly přidány žádné komentáře.