Tipy pro pevnou postavu

Tipy pro pevnou postavu
Březen 26 10:42 2016 Eva Tisk článku

Zpevněte si problematické partie za 20 minut denně. Především zadeček, stehna a bříško.

Každý z níže uvedených cviků provádějte 1 minutu. Poté si dejte 1 minutu pauzu. Všechno 5 krát zopakujte.

Výpady

 1. Výpady
 Postavte se a vykročte jednou nohou do výpadu. Záda držte rovně.
 Vraťte se a pokračujte totéž druhou nohou.
 Předkročená noha by měla svírat pravý úhel.

Sklapovačky

 
2. Sklapovačky
Lehněte si na záda. Mírně zvedněte nohy. Cvik spočívá v přitažení pomocí břišních svalů ke kolenům. Vraťte se do výchozí polohy a znovu. Nezapomeňte při zvedání těla vydechovat. 

 Zadeček3. Výkopy ve vzporu na loktech a kolenou
Klekněte si a opřete si rukama o zem. Ohněte nohu do 90° a zvedejte ji silou nahoru. Záda při cvičení držte rovně!

 

  Kategorie:

Komentáře rss

Přidat komentář

0 komentářů

Nebyly přidány žádné komentáře.